Bejelentkezés: email cím: jelszó:

ok

optimista országok

Seychelle-szigetek 100%Thaiföld 100%Zimbabwe 100%
Argentína 100%Venezuela 100%Közép-Afrikai Köztársaság 100%
Ruanda 97%Kongói Dem. Közt. (Zaire) 96%Panama 93%
Brunei 77%Amerikai Virgin-szigetek 77%Ausztrália 74%
Jordánia 73%Szingapúr 67%Nicaragua 67%
Olaszország 64%Namíbia 63%Ciprus 63%
Finnország 62%Görögország 62%Írország 61%
Izrael 61%Egyiptom 60%Azerbajdzsán 60%

nyitóoldal > hirek > Híres emberek - Optimista riportok > Hotelinfo

Hotelinfo

2005.08.18.

Optimista interjú Holczer Ágnessel a HOTELINFO Kereskedelmi és Propaganda Kft. PR igazgatójával

Az Optimista Klub elveivel egyre többen tudnak azonosulni, immáron 9000 klubtagot tartunk egységbe. A pozitív hozzáállás fontosságát egyre több cég is elismeri, akik a jó ügy érdekében szponzorálják alapítványunkat.
Egyik támogatónk a HOTELINFO Kereskedelmi és Propaganda Kft., akik Hungary Card-dal (Magyar Turizmus kártyával) támogatják alapítványunkat, riportomat Holczer Ágnessel a cég PR igazgatójával készítettem:


OK- Simon Szabina: Mióta létezik a Hotelinfo, kik az alapítói, mi tartozik a cég tevékenységi körébe?


Holczer Ágnes: A Hotelinfo Kereskedelmi és Propaganda Kft. 1990-ben alakult, melynek tulajdonosai között magánszemélyek és a Kossuth Nyomda található. Kezdetben fő profilunk a nyomdai termékek előállítása volt, valamint saját DTP stúdiónknak köszönhetően, teljes körű nyomdai előkészítés. Később bővült a tevékenységi kör belföldi utazásszervezésre szakosodott utazási irodával is. 1991 óta jelentetjük meg a Hungary Info című turisztikai katalógust, mely 1998-től egy turisztikai kedvezményadói kártyával bővült ki: a Magyar Turizmus Kártyával (Hungary Card). A XVIII. Kerületi Bókay-kertben az első Pörköltfőző Verseny és Fesztivál a Hotelinfo Kft. nevéhez köthető, mely azóta SzeptEmber Feszt néven vált ismertté, a nagyszabású rendezvénynek mai is mi vagyunk az egyik főszervezője, és a  fesztiválon rendezzük meg a már hagyományosnak mondott Magyar Rekordok Napját. A Hotelinfo Kft. látja el 2003 őszétől a Stünings Medien Verlag GmbH német kiadó magyarországi képviseletét. A kiadó 1962-ben adta ki első ízben a „Links und Rechts der Autobahn” című évente megjelenő kiadványt. A ma már 194.000 példányban megjelenő könyv felöleli Európa autópályáinak térképét, s egyúttal röviden bemutatja az utak mellett található szálláshelyeket, éttermeket és látnivalókat. A Magyarországra vonatkozó rész tartalmát 2003-tól mi szerkesztjük, valamint ezzel párhuzamosan a könyv hazai terjesztési feladatait is ellátjuk. Idén újdonságként a Magyar Turizmus Kártya sikerén felbuzdulva megjelentettük a Balatoncardot (Balaton Turizmus Kártyát), mely 2005. május 2.-tól használható közel 100 balatoni szálláshelyen, étteremben és számos egyéb szolgáltatás igénybe vételekor. 


OK- Simon Szabina: A Szeptemberfeszten kívül milyen rendezvényeken képviselteti magát a Hotelinfo Kft.?


Holczer Ágnes: Elsősorban turisztikai kiállításokon veszünk részt, de ezen kívül képviseltettük magunkat pl. a Lánchíd, az SPA and Wellness rendezvényen, az RTL Klub road-show-ján, jelen voltunk a Művészetek Völgyében is.

OK- Simon Szabina: A Hungary Card ötlete honnan ered, mesélne bővebben a kártyáról, annak előnyeiről?

Holczer Ágnes: 1998-ban az Utazás kiállításra jelentettük meg a Magyar Turizmus Kártya első kiadását, az ötlet a Hungary Info című turisztikai katalógusból eredt. Igaz, hogy a világ több pontján évtizedek óta léteznek már hasonló elvi alapokon álló turisztikai kedvezményeket adó kártyák - városkártyák, régiós kártyák -, de olyan, melynek érvényességi ideje egy év, illetve amely egy egész ország kínálatát próbálja meg összefogni, még nem került 1998 előtt forgalomba.
A kártya alapvető célja, hogy felhívják a turisták figyelmét az adott területen található vonzerőkre, programlehetőségekre, szolgáltatásokra s végül kimutatható forgalomnövekedést generáljanak az adott területen. Így a Hotelinfo Magyar Turizmus Kártyájának is óriási szerepe van az utóbbi években tapasztalható belföldi turizmus területén tapasztalható növekedésben. Az évente több mint 17.000 példányban kiadásra kerülő Hungary Card egy olyan kedvezményekre jogosító kártya, melynek birtokában tulajdonosa jelentős - tíztől száz százalékig terjedő - megtakarításokra tehet szert a közlekedés, a kultúra, valamint az idegenforgalmi szolgáltatások területén. Vannak olyan kedvezmények, melyek korlátlan alkalommal vehetők igénybe az érvényességi időn belül, és vannak olyanok, melyet meghatározott alkalommal használhat fel a kártya tulajdonosa. 2002 újdonsága volt, hogy a Hungary Info című kiadvány tizenkettedik évfolyamához egy egyszerűsített Magyar Turizmus Kártya is tartozik, melynek birtokában minden olyan kedvezményt korlátlanul igénybe lehet venni, ami a kártya felmutatása esetén érvényesíthető – azaz mintegy ezer szállás- és vendéglátóhelyen 10-20% engedményt, vagy akár félárú múzeumi belépőt az ország több mint hatvan kiállítóhelyére.

 A kedvezményekről a www.hungarycard.hu  internetes oldalon tájékozódhat az érdeklődő.


OK- Simon Szabina: A Hungary Cardnak ki a célközönsége, kik veszik általában igénybe, melyek a legkedveltebb szolgáltatások?


Holczer Ágnes: Felméréseink szerint a kártyát a 30-60 év közötti korosztály részesíti előnyben, akik városban laknak, legalább érettségivel rendelkeznek. Sokan közülük legalább középvezetőként dolgoznak. A kártyával való megelégedettséget bizonyítja az a tény is, hogy azon kártyatulajdonosok, akik korábban már rendelkeztek Hungary Card-dal, évről évre megvásárolják az újabb kiadásokat. A kártya minden bel- és külföldi turistának hasznos, aki saját maga tervezi el és szervezi meg nyaralását, hétvégi pihenését, s ehhez nem veszi igénybe utazási iroda segítségét.
A kártyát megvásárlók körében végzett kutatásaink szerint a legkedveltebb szolgáltatások a vasúti és a Volán kedvezmények. Nagy öröm számunkra, hogy a válaszadók a harmadik helyen a múzeumi kedvezményeket jelölték meg. Ezt követik a szállás- és vendéglátóhelyek.


OK- Simon Szabina: Hol lehet megvásárolni a Hungary Cardot és mennyibe kertül?


Holczer Ágnes: A Magyar Turizmus Kártya csomagot országszerte a nagyobb vasúti pályaudvarokon, a Tourinform hálózat irodáiban lehet megvásárolni 8.395,- forintos áron. A kártya egyszerűsített kiadása – az ún. Hungary Card light – 2.300,- forintért kerül forgalomba.


OK- Simon Szabina: Miért pont a magyar királyi korona szerepel a Magyar Turizmus Kártya előlapján?


Holczer Ágnes: Eredetileg nem a magyar királyi korona szerepelt a kártyán, minden évben más is más, de természetesen mindegyik Magyarország egyik jellegzetességét ábrázolta pl. alföldre jellemző gémeskutat, stb. 2000-ben a millennium évében jelentettük meg a magyar királyi koronát a Magyar Turizmus Kártyán, mely akkora sikert aratott, hogy azóta állandósult a Magyar Turizmus Kártya arca.


 OK- Simon Szabina: És minek köszönhetjük, hogy az Optimista Klubra esett a Hotelinfo választása, hogy idén a mi alapítványunkat támogatják?


Holczer Ágnes: Alapjában véve én egy optimista beállítottságú ember vagyok. És a cég filozófiájában is benne van a nyitottság az optimizmus iránt. Szívesen állunk egy jó kezdeményezés mellé. De egyébként az Optimista Klubon kívül más szervezeteket is támogatunk.


OK- Simon Szabina: Köszönöm szépen az interjút.

Ingyenes, anonim HunOpti önismereti tesztünkből te is megtudhatod mennyire látod optimistán a jelened. Kitölthető akár ide kattintva is: HunOpti

Szólj hozzá!

Mennyire tartod magadat tudatos embernek?

Igen. Tudatos vagyok az étkezésben.
Igen. Tudatos vagyok a környezetem védel/mében.
Igen. Tudatos vagyok a gondolataim befogadásában.
Nem tudom. Tudatosság? Az valami úri huncutság?!
Nem. Ahogy esik ugy puffanOK.
korábbi szavazások