Bejelentkezés: email cím: jelszó:

ok

optimista országok

Közép-Afrikai Köztársaság 100%Venezuela 100%Zimbabwe 100%
Thaiföld 100%Argentína 100%Ruanda 97%
Kongói Dem. Közt. (Zaire) 96%Panama 93%Ausztrália 82%
Brunei 77%Amerikai Virgin-szigetek 77%Jordánia 73%
Szingapúr 67%Nicaragua 67%Olaszország 67%
Ciprus 63%Namíbia 63%Finnország 62%
Görögország 62%Írország 61%Egyiptom 60%
Maldív-szigetek 60%Izrael 58%Liechtenstein 56%

nyitóoldal > hirek > Tudományos kutatás(OK) > 5 boldogságnövelő praktika

5 boldogságnövelő praktika

2015.02.16.

A boldogságról néha könnyebb beszélni, mint megtalálni. Íme 5 tipp, hogy boldogabbak legyenek a mindennapjaink.Számos tudós érvel amellett, hogy a boldogság érzetét nagyobb részt a gének határozzák meg, az egészség és a többi tényező nincs rá nagy hatással. Újabb keletű kutatások szerint azonban néhány egyszerű praktikával minden ember tehet a saját boldogságáért."A millió dolláros kérdés az, hogyan lehetünk boldogabbak?" 1. Legyen hálás, 2. Legyen optimista, 3. Vegye sorra a jó dolgokat az életében, 4. Használja az erősségeit, 5. Tegyen jót.

"A millió dolláros kérdés az, hogyan lehetünk boldogabbak?" - mondja Sonja Lyubomirsky, a Kaliforniai Egyetem pszichológusa. - "Annak ellenére, hogy felfedezték a boldogság részben genetikailag determinált és annak ellenére, hogy az életkörülmények kevésbé befolyásolják, azt gondolom, hogy még mindig elég nagy szeletnyi boldogság felett van hatalmunk."Lyumbomirsky és kollégái korábban 51 tanulmányt vizsgáltak felül, amelyek tesztelték a boldogság érzet fokozásának különböző fajtáit, és azt találták, hogy a pozitív gondolkodás és a különféle praktikák növelhetik a kellemes állapotot. Az eredményeket a Journal of Clinical Psichology című publikálták.A boldogságról néha könnyebb beszélni, mint megtalálni

Öt boldogságnövelő praktika:

1. Legyen hálás - Egy kutatásban megkérték az alanyokat, hogy írjanak hálálkodó leveleket olyan embereknek, akik korábban segítettek nekik. A tanulmány arra az eredményre jutott, hogy a levélírók hosszan tartó boldogságnövekedésről számoltak be. Ami még meglepőbb, hogy nem is kellett elküldeni ezeket a leveleket, már maga a megírás is kellemesebb érzést okozott.

2. Legyen optimista - Egy másik alkalommal a résztvevőket megkérték, hogy képzeljék el a számukra legideálisabb jövőt, majd jegyezzék le azt. Néhány hét szorgos jegyzetelés után ezek az emberek is sokkal jobban érezték magukat a bőrükben, mint korábban.Elolvasta már 6 tanácsunkat arról, hogyan maradjunk pozitívak?

3. Vegye sorra a jó dolgokat az életében - Azok az emberek, akik minden héten leírnak legalább három jó dolgot, ami történt velük, sokkal boldogabbak, mivel ezekre koncentrálva mindig van ok az örömre.

4. Használja az erősségeit - Azonosítsuk azokat a dolgokat, amelyekben a legerősebbek vagyunk, majd használják őket új formában. Ha például, valaki azt gondolja magáról, hogy jó humorérzéke van, akkor próbáljon meg vicceket elmesélni találkozók alkalmával, és próbáljon meg feldobni mondjuk egy szomorú barátot.

5. Tegyen jót - Ha segítünk másokon, magunkon is segítünk. Ha időt és pénzt adakozunk rászoruló embereknek, nagy előrelépést tehetünk a boldogság felé.

Forrás: http://www.hazipatika.com/

Ingyenes, anonim HunOpti önismereti tesztünkből te is megtudhatod mennyire látod optimistán a jelened. Kitölthető akár ide kattintva is: HunOpti

Szólj hozzá!

Kende Ferenc Csaba, 2015.02.16. 12:13:14
Az optmizmushoz is kell a Humor.
Karinthy: Akinek van humora nincs tumora
Akinek van tumore nincs humora

Kutya vagy macska párti vagy?

Macska.
Kutya.
Nem szeretem az állatokat.
Mindegy, csak állat legyen. :)
korábbi szavazások